اعزام تیم توانیابان گیلان به جشنواره سراسری ورزشی معلولان بهزیستی کشور

دکتر محمدمهدی باقرپور، مسئول تربیت بدنی بهزیستی گیلان، از اعزام تیم توانیابان استان به جشنواره سراسری ورزشی معلولان بهزیستی کشور خبر داد.

وی با اعلام این خبر اظهار کرد: این جشنواره از ۶ تا ۹ تیرماه به میزبانی بابلسر برگزار می‌شود و تیم اعزامی استان گیلان در رشته‌های شطرنج، تنیس روی میز، دارت، دو و میدانی و آمادگی جسمانی به رقابت با سایر استان‌های کشور خواهد پرداخت.

دکتر باقرپور افزود: آیین اعزام تیم با حضور لعیا عظیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع بهزیستی گیلان، برگزار شد. در این دوره از مسابقات، فرهاد حقیقت‌طلب به عنوان مربی و شاهین نیک‌روش به عنوان سرپرست، تیم توانیابان گیلان را همراهی می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد ورزشی اظهار داشت: حضور ورزشکاران توانیاب گیلانی در این مسابقات، فرصتی ارزشمند برای نمایش توانمندی‌ها، ارتقای روحیه نشاط و افزایش مشارکت اجتماعی افراد دارای معلولیت است.

مسئول تربیت بدنی بهزیستی گیلان در پایان برای اعضای تیم اعزامی آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری نمود که ورزشکاران استان با تلاش و همت خود، نتایج درخشانی را در این دوره از رقابت‌ها کسب کنند.

کد خبر 190043

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد